اصلاح صورت با تیغ اصلاح !. با وجود انواع مختلفی از ریش تراش، خودتراش و موبرهای موجود در بازار، ممکن است تعجب آور باشد. بسیاری از مردان در حال انتخاب یک جزو اصلی از کابینت پدربزرگ خود هستند.

یادگیری استفاده صحیح از تیغ اصلاح کمی پیچیده است. اما با کمک این راهنما میتونید مثل یک حرفه ای اصلاح کنید. برای کسانی که هنوز در مورد استفاده از تیغ اصلاح مردد هستند. در این مقاله در سایت پرسونا همراه ما باشید تا برخی از دلایل این انتخاب توسط بسیاری از مردان را بررسی کنیم.

مزایای استفاده از تیغ اصلاح برای تراشیدن
مزایای استفاده از تیغ اصلاح برای تراشیدن

مزایای اصلاح صورت با تیغ اصلاح

 علاوه بر اینکه یک بازگشت جالب به گذشته است و شما را فوق العاده مردانه نشان می دهد. در واقع استفاده از تیغ اصلاح دارای مزایای زیادی است:

·اصلاح نزدیکتر –

حتی اگر تیغ های مدرن ادعا می کنند که نزدیکترین اصلاح را به شما می دهند، اما هیچ چیز با تیغ مستقیم مقایسه نمی شود. ریش تراش های مدرن به دلیل محافظ ها، فقط می توانند موها را کوتاه کنند. موها با این اصلاح دوباره سریع رشد می کنند. هنگامی اصلاح صورت با تیغ اصلاح انجام شود، تیغه کاملاً روی پوست قرار می گیرد، بنابراین باعث از بین رفتن بیشتر موها می شود.

· شما مجبور نیستید به دفعات زیاد اصلاح کنید.

 – از آنجا که تیغه در برابر پوست شما قرار می گیرد و موهای بیشتری را اصلاح میکند. پس شما مجبور نیستید که مرتب اصلاح کنید. بنابراین پس از کار دیگر نگران اصلاح، قبل از تاریخ شام خود نباشید.

· دقت اصلاح صورت با تیغ اصلاح

هنگام شکل دادن به ریش، متقارن سازی در هر دو طرف صورت، ممکن است دشوار باشد. دلیل این امر این است که خودتراش های جدید از دقت تیغ اصلاح برخوردار نیستند. با یک تیغ اصلاح می توانید موهای پریشان خود را با تقارن کامل تری کوتاه کنید.

· تیزی ماندگار

هیچ تیغی نیست که با گذشت زمان کند نشوند و باید تعویض شوند. سایر خود تراش ها نیز می توانند با موها مسدود شوند و یا قطعات زنگ زده شود. با تیغ اصلاح، نگران پاک کردن موهای مسدود شده یا تعویض تیغه نخواهید بود. شما برای هر اصلاح می توانید تیغی تیز و نو استفاده کنید و از اصلاح لذت ببرید.

اصلاح صورت با تیغ اصلاح کم هزینه تر است؟

امروزه برای خرید خودتراش یا ریش تراش های برقی باید هزینه زیادی پرداخت کنید. ولی خرید یک بسته تیغ اصلاح آنچنان هزینه بر نیست. علاوه براین برای اصلاح صورت با تیغ اصلاح میتونید از تیز بودن تیغ جدید خود بهره مند شید.

ابزارهای مناسب برای اصلاح مناسب
ابزارهای مناسب برای اصلاح مناسب

ابزارهای مناسب برای اصلاح مناسب

 تا به حال این جمله را شنیده اید که “ابزار مناسب برای کار مناسب؟” خوب، همین امر در مورد استفاده از تیغ اصلاح نیز وجود دارد. اگرچه بیشتر این موارد کاملاً ضروری نیستند. اما به شما بهترین تجربه اصلاح را می دهند و واقعاً به شما کمک می کنند از تیغ اصلاح خود نهایت استفاده را ببرید.

تیغ اصلاح

بدیهی است که شما به تیغ نیاز دارید و نوع آن کاملاً به خود شما بستگی دارد. قطعاً نمی خواهید از تیزی تیغه صرف نظر کنید. کیفیت مهم است. تیغ های اصلاح پرسونا از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند و اصلاح کاملاً راحتی را برای شما فراهم می کنند.

· کرم اصلاح، ژل یا صابون

در حالی که می توانید از هر نوع صابون، ژل یا کرم که ترجیح می دهید از نظر فنی استفاده کنید. ما به شدت توصیه می کنیم یکی را که برای اصلاح با تیغ طراحی شده است، انتخاب کنید. صابون ها و کرم هایی که برای اصلاح با تیغ طراحی می شوند معمولاً ضخیم تر، کرمی تر و محافظت بهتری در برابر تیغ دارند.

برس اصلاح

برس کمک می کند تا کرم یا صابون با بیشترین میزان پوشش روی پوست قرار گیرد. همچنین به بلند شدن موهای روی پوست کمک می کنند که اصلاح نزدیکتری را برای شما فراهم می کند. به علاوه، حرکات تیغ، راحت تر خواهد بود. با هر برمی توان کار کرد اما موهای ساخته شده از موی گورکن بسیار عالی و کاربردی هستند.

· لوسیون بعد از اصلاح

 از آنجا که تیغ های اصلاح به پوست نزدیک می شوند، ممکن است تحریک ایجاد شود. لوسیون های بعد از اصلاح باعث کاهش تحریک، تسکین پوست و آبرسانی طولانی مدت می شوند. این لوسیون ها همچنین از رشد سریع مو جلوگیری میکنند. همچنین هنگامی که مو رشد می کند، نرم تر خواهد شد، زیرا مواد تشکیل دهنده تمایل دارند به درون فولیکول مو فرو روند.

 تونیک های بعد از اصلاح

 همان مزایای لوسیون را دارند اما بدون “سنگینی” لوسیون. با رایحه اضافه شده برای مدت طولانی تری بوی تازه پوست را بیش از یک لوسیون معطر می کند.

شروع کنید. اکنون که همه ابزار مناسب را در اختیار دارید، زمان اصلاح صورت شما فرا رسیده است!

آماده سازی صورت  برای استفاده از تیغ  اصلاح
آماده سازی صورت برای استفاده از تیغ اصلاح

چگونه باید تیغ را در دست گرفت؟

چیزی که زیاد به آن توجه نمی کنید نحوه نگه داشتن تیغ است. در حالی که هر کس روش خاص خود را دارد و شما به احتمال زیاد روش خود را دارید. بهتر است تیغ را با زاویه 30 درجه روی پوست قرار دهید.

آماده سازی صورت

 شما می خواهید با یک چهره تمیز و خشک شروع کنید. از آب سرد استفاده نکنید؛ آب گرم استفاده کنید گرمای حاصل از آب گرم موهای ریش شما را نرم کرده و منافذ پوست شما را باز می کند. همه اینها اصلاح راحت تری به شما می دهد. بنابراین از آن صرف نظر نکنید!

آماده سازی صورت به همان اندازه تراشیدن صورت مهم است. در حالت ایده آل، می خواهید صورت خود را با حوله گرم مانند آرایشگران برای چند دقیقه بپیچید. اگر کمبود وقت دارید، مستقیم از دوش آب گرم استفاده کنید.

موهای خود را بالا بزنید

اگر از کرم اصلاح استفاده می کنید، مستقیماً روی صورت خود قرار دهید. اگر از صابون اصلاح استفاده می کنید، موهای برس خود را با استفاده از آب گرم خیس کنید. بعد مواد را با استفاده از انگشتان یا برس خود روی موها بکشید تا زمانی که یک پوشش یکنواخت و زیبا داشته باشید. حرکات دایره ای بیشترین پوشش را برای شما ایجاد می کند.

چگونگی تراشیدن مو در اصلاح صورت

می خواهید با ضربه های آهسته، حتی ضربه ای شروع کنید. مطمئن شوید که در جهتی حرکت می کنید که موهای شما رشد می کند. نیازی به اصلاح برخلاف رویش مو نیست. تیغه در برابر پوست شما قرار می گیرد تا دیگر نگران جا ماندن موها روی صورت خود نباشید.

تراشیدن مو در اصلاح صورت با تیغ اصلاح در خلاف جهت رویش مو انجام می شود. تیغ اصلاح، همچنین می تواند باعث تحریک پوست، رشد موها به سمت داخل و شما را در معرض خطر لکه زدن قرار دهد.

تیغه را با زاویه 30 درجه نگه دارید و از فشار کمی استفاده کنید. نگه داشتن تیغه در زاویه مناسب مهم است. اگر با فشار تیغ را روی پوست حرکت دهید، خطر بریدن پوست خود را ایجاد میکند. تیغ اصلاح تیز است، بنابراین نیازی به فشار آوردن نیست. آن را سبک نگه دارید.

راست یا چپ؟

راست یا چپ دست بودن شما مشخص می کند که ابتدا کدام طرف صورت را می تراشید. اگر راست دست هستید، ابتدا سمت راست را بتراشید و برعکس. هنگام حرکت به سمت دیگر صورت، بسیاری از مردان دست را عوض می کنند که برای مبتدیان دشوار است. تراشیدن همان طرف دست غالبا به شما کمک می کند. قبل از تعویض طرفین، حرکات را یاد بگیرید.

تکنیک اصلاح با تیغ
تکنیک اصلاح با تیغ

تکنیک اصلاح صورت با تیغ اصلاح

درست مانند در دست گرفتن تیغ، تعدادی روش برای اصلاح صورت وجود دارد. با گذشت زمان روش مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. در حال حاضر، ما با معمول ترین روش کار را شروع خواهیم کرد.

پوست را با انگشتان خود به سمت بالا بکشید. با این کار اصلاح موها راحت تر می شود. اصلاح کنید تا جایی که نیمی از گونه تمام شود. سپس انگشتان خود را در وسط گونه قرار دهید. یک بار دیگر پوست را محکم بکشید و به سمت پایین اصلاح کنید تا زمانی که همه موها را بگیرید. حالا، به سمت فک خود حرکت کنید. سر خود را به عقب و به سمت چپ متمایل کنید (اگر در سمت راست خود اصلاح می کنید). پوست را به سمت بالا بلند کنید تا کشیده شود و به پایین تراشیده شود.

پس از اتمام فک، به سمت لب بالایی خود حرکت کنید. شما می خواهید تا آنجا که ممکن است لب بالایی خود را پایین بکشید تا پوست سفت شود. به یاد داشته باشید که بهتر است در جهت رشد موها اصلاح کنید تا برخلاف آنها. اکنون زمان لب پایین است. همان حرکاتی را که با لب بالای خود تکرار کرده اید، تکرار کنید.

پوست را محکم نگه دارید و به سمت پایین اصلاح کنید. در آخر، شما می خواهید زیر چانه خود را بتراشید. سر خود را به عقب خم کرده، چانه خود را بگذارید و پوست را با انگشتان خود محکم بکشید. یکبار دیگر، با احتیاط بیشتر به سمت پایین اصلاح کنید. زیرا این منطقه حساس به لک زدن است.

مرحله نهایی اصلاح صورت با تیغ اصلاح

اصلاح صورت با تیغ اصلاح پایان یافت پس صورت خود را بشویید. لوسیون یا تونیک خود را بزنید، سپس ببینید که در آینه چقدر عالی به نظر می آیید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *