نکات که باید انجام داد تا باعث آماده سازی صورت برای اصلاح شود. هر بار یک اصلاح نزدیک، تمیز و بدون درد انجام دهید. با توجه به وضعیت موهای صورت خود، اصلاح‌های زیادی در زندگی شما وجود دارد.

فرض می‌کنیم شما ترجیح می‌دهید بعد از هر اصلاح، ظاهر تازه ای داشته باشید. بنابراین، وقت آن رسیده است که بهترین اصلاح را به خود اختصاص دهید، برنامه‌ای که سلامت پوست شما را در اولویت قرار داده است. در این مقاله در پرسونا با ما باشید تا آماده سازی صورت برای اصلاح را باهم مرور کنیم.

اگر می خواهید اصلاح نزدیک، صاف و بدون تحریک داشته باشید، باید دو نکته را به خاطر بسپارید: آهسته جلو بروید و روش اصلاح صحیح را دنبال کنید. محصولات خاصی برای هر مرحله اصلاح ساخته شده است که به شما امکان می‌دهد پوست را به طور مرتب آماده کنید، صاف اصلاح کنید و سپس پوست را درمان کنید. با وقت گذاشتن و پیروی از این دستورات ساده، به احتمال زیاد از سوختگی تیغ، موهای زیرپوستی و تحریک پوست جلوگیری می‌کنید.

با پاک کننده و آب گرم شروع کنید
شستن با آب گرم جهت آماده سازی صورت برای اصلاح

به منظور آماده سازی صورت برای اصلاح، با پاک‌کننده و آب گرم شروع کنید

قبل از اینکه بتوانید کار دیگری با صورت خود انجام دهید، باید آن را بشویید. این باعث از بین رفتن چربی و موهای زائد پوست و موها می‌شود. همه چیزهایی که ممکن است در غیر این صورت در تیغ شما گیر کنند یا صورت را تحریک کنند. و شما باید این کار را با آب گرم هر بار قبل از اصلاح انجام دهید.

آب گرم پوست را شل کرده و منافذ پوست را باز می‌کند، باعث می‌شود آن بیشتر پذیرای تیغ تیغ باشد و کمتر در معرض موهای زیرپوستی یا برآمدگی‌های تیغ باشد.

برای صاف کردن پوست از اسکراب استفاده کنید

علاوه بر پاک کردن صورت و موها با مواد پاک کننده، استفاده از لایه بردار قبل از اصلاح نیز مهم است. این اسکراب سلولهای مرده، پوست اضافی را که باعث کشیدن تیغ یا مسدود شدن منافذ باز می‌شود، از بین می‌برد. خیلی با پوست خود درگیر نشوید: یک اسکراب ملایم کافی است و پوست شما باید در عرض چند دقیقه در برابر اصلاح تراش تیغ مقاومت کند.

برای آماده‌سازی پوست و مو از محصولات پیش از اصلاح استفاده کنید

یک روغن قبل از اصلاح پوست و مو را نرم می‌کند، و باعث می‌شود هر دو بیشتر پذیرای اصلاح تیغ باشند. این روغن همچنین لایه‌ای متراکم از مواد مغذی را در روی سطح پوست ایجاد می‌کند، به طوری که تیغه به راحتی و با مقاومت کمی سر می‌خورد (همچنین به دلیل نرم شدن موها).

کرم اصلاح را به سمت بالا بمالید

برای آماده سازی صورت برای اصلاح، کرم اصلاح را به سمت بالا بمالید

هنگامی که کرم اصلاح خود را می‌زنید، این کار را با حرکت به سمت بالا انجام دهید، به طوری که موها را به بالا و دور از صورت بلند کنید. این باعث اصلاح نرم و دقیق‌تر می‌شود. نوع کرم اصلاح یا روغنی که شما استفاده می‌کنید به خود شما بستگی دارد، اما ما محصولی را توصیه می‌کنیم که زیاد کف نکند. به عبارت دیگر، چیزی که صورت شما و موهای شما به اصلاح نیازدارد، و در حالت ایده‌آل چیزی خنک کننده و آرامش بخش باشد.

از تیغ تمیز و تیز استفاده کنید، و در جهت رشد مو اصلاح کنید.

آیا بهداشت صحیح تیغ اصلاح را دنبال می‌کنید؟ شما باید هر 6-8 بار اصلاح یا هر چند هفته، هر کدام که اول باشد تیغ خود را تعویض کنید. بعد از آن، تیغ اصلاح خود را دور بیاندازید و تیغ جدیدی جایگزین کنید. شما به تیغ اصلاحی تیز، صاف و تمیز نیاز دارید. و در مورد نظافت تیغ، حتما آن را با آب داغ بشویید و سپس آن را به صورت قائم در جای خشک و خنک نگه دارید، تا اینکه اصلاح بعدی خود را انجام دهید. اوه، اگر 3 تیغه یا 5 تیغه داشته باشد عالی است.

 صادقانه بگویم تعداد تیغه‌ها مهم نیست. مهم برندی است که استفاده می‎‌کنید که باید تیز و مارک معتبری باشد. این از نکات مهم در آماده سازی صورت برای اصلاح است.

وقتی اصلاح می‌کنید، حتما در جهت رویش موهایتان حرکت کنید. به عبارت دیگر، به جای احساس اصطکاک مقاومت، در جهتی اصلاح کنید که بتوانید دست خود را به آرامی روی آن قرار دهید. برخلاف رویش مو اصلاح کنید، به دلیل موهای گیر افتاده که در زیر سطح پوست قرار دارند، احتمال رشد مو و برجستگی‌های قرمز را افزایش می‌دهید.

نکات آماده سازی صورت برای اصلاح
نکات آماده سازی صورت برای اصلاح

با آب سرد بشویید و محصولات پس از اصلاح استفاده کنید

همانطور که آب داغ منافذ پوست شما را باز کرد، برای از بین بردن بقایای مواد و سفت شدن منافذ پوست، به یک کمپرس سرد در انتهای اصلاح احتیاج دارید تا آنها به اندازه طبیعی خود کوچک شوند و به شما کمک می‌کنند از آلودگی‌ها و باکتری‌ها محافظت کنید.

بعد از آماده‌سازی صورت برای اصلاح حالا نوبت انتخاب یک تیغ اصلاح تیز و عالی است. به قسمت محصولات پرسونا برید و بهترین تیغ رو مطابق سلیقه و نیازتون تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *